неделя, 14 април 2013 г.

Здравей...

             

    Ето го и моят блог! От известно време мечтая да имам място, в което мога да напиша това, което ме вълнува, терзае и впечатлява. И без значение кой ще го открие и прочете, аз ще пиша дори за нещата, за които не би трябвало... Малко ми е странно, но това е сигурно, защото съм съвсем нова, но предполагам, че скоро ще започна да се развивам и променям! Надявам се това да е едно ново приключение, едно място, на което да оставам насаме със себе си и същевременно да бъда "обществена"... 
В заглавието съм написала три думи: Моето име - главна героиня, Любов - основна тема, Живот - въпрос и отговор за всичко... 
Започвам!

4 коментара:

  1. Ще те следим с голям интерес, Неви!

    ОтговорИзтриване
  2. Аз също :)и пожелавам много успех на блога и теб :*

    ОтговорИзтриване
  3. Очарована съм от блога ти,от начина на изразяване на толкова скрити емоции,носени от толкова много жени.Иска се смелост да изразиш себе си публично и дадеш надежда на много жени и майки,които са загубили себе си по същия начин,а не са имали шанса да намерят себе си. От цялото си сърце ти пожелавам успех, да постигнеш желаното,да се бориш със същата воля,да не губиш емоцията си,а да я пресъздаваш със същата страст!

    ОтговорИзтриване