събота, 8 юни 2013 г.

Покана

Здравейте!

Искам да ви представя моята нова страница във Facebook.
От известно време я подготвям, и тъй като днес е специален ден, реших именно сега да я пусна. Някои от вас знаят, че се изявявам като семеен консултант, но тъй като съм още в началото на този път, имам нужда от вашата подкрепа. Тези от вас, които са прочели статията ми - "За отчаянието на една майка, която откри себе си" може би са разбрали колко време се лутах, за да разбера какво наистина искам, а то е било до мен, пред мен, във мен, правила съм го толкова пъти, но никога "наистина".
Е, мисля, че подготовката мина и сега е време да опитам наистина. Поставих началото на един път, който знам, че ще вървя с желание, любов и вяра в себе си. И дори да имам трудности не бих се отказала, защото искам точно това и знам, че го мога! Всеки от нас има в живота си моменти, в които усеща, че е дошло времето на нещо ново, на промяна, времето, в което най-после си чул онова гласче вътре в теб, което ти казва какво наистина искаш и решаваш да го послушаш, без да се страхуваш, без да се съмняваш! Вдъхновена от една приятелка, която наскоро направи същото, и аз ще превърна това, за което толкова учих, и което обичам да правя в моя професия.
Каня всички да се присъедините и заедно да развием и оживим тази страница!

Благодаря!




1 коментар: